17 Mart 2020 Salı

Kuaförler, virüsler, kimyasallar

Cidden dunyanin sonunun geliyor olmasi fikrini nasilkarsiliyorsunuzBana inanilmaz sekilde mantikli geliyorKorkufalan da hissetmiyorum, ``bunu hak etmistik`` hissiyle birliktesomurtkanca bekliyorum.

Felsefik duzeyde bunlari hissederken gunluk yasamimizin ortayerine outran corona konusunda ise yine sakin kalmakla birliktebir takim gel-git duygular yasamaktayimOkullar cart diye tatilolunca Pazar gecesi panikle supervisor ume yazip evden calismaimkanim olup olmadigini sordumhemen uygundur diyecevapladiYalniz basimiza yasadigimiz su sehirde baskaimkanimiz yok, salgin resmi olarak aciklandi ve pespese resmitedbirler aliniyorken bu talep hakli ve normal degil mi? yine de bunu bana karsi kullanir bunlar kesin paranoyasindankurtulamadimdeyim yerindeyse cigerleri bes para etmeyecegiicin bugun ogleden sonar herkesi kapsayan bir evden calisinuyarisi gelmesine ragmen sirf ben bir gun onceden izin aldimdiye bunu basima kakabilirlerPislik insanlar olarak dunyabasina gelenleri hak ediyor demistim degil mi? 
Neysesonuc olarak bugun evdeydikAaaaabir de annemlervar! 60 yasina kadar evlerinden ayrilmayan sevgili anne vebabamin bir ay once Hollanda ve Fransa’ÿa gidecekleri tutu. Ucuslar iptal edilip gumrukler kapaninca az daha kaliyorlardi! Dun gece son bir sanstan yararlanip guc bela eve dondulerSimdi kendi kendilerine ev hapsinde, ay pardon, gonullukarantinadalar
Biz de yari zorunlu yari gonullu olarak evdeydik bugunyavruyla. ‘’Evden calistigim’’ icin tum gun bilgisayari vetelefonumu acik tutmayamailleri hemen cevaplamayabusirada tehdit ve rica arasi bir sekilde yavruya ise gitmedigimifakat evden arada bir is yapmam gerektigini aciklamayacocuguTVye kilitlememeyesaglikli beslenmeyebuz gibi oluverenhavda asagi inelim diye tutturmasin diye yavruyu eglendirmeyecalistimHatta hedefi oyle buyuttum ki yuzume maske yapmayada niyetlendimBunun icin hemen bir kuaforculuk oyunu icatettimMaskeyi yuzume yavru sivadijoleli saclarimi acimadanhasir husur yolarak taradiellerime krem dudagima ruj surduKahve fincanlarina su koyarak muhabbeti koyulastirdikHepitopu 15 dakikalik bir islemi 60 dakikaya yayarak iyi mi ettimkotu mu ettim bilemiyorum ama sonucta istedigimi yapmsoldumRujumun ucundan kirilmasi ve bebek gunes kreminikendi yuzune boca etmesi disinda da vukuatimiz olmadiAslinda dusunuyorum da gayet iyi is cikardim bence… neredenmi anladim? ; ``Bogusalim anne bogusalimbabam gibi bogus, hayir ben ustune atlayim koltuktansen beni tut. O zaman kilicyapalim. Of anne cok yavassinhayir hayiiirrr hizli yaaaappp!``demesine firsat kalmamasindan
Taklitleryazma cizme isleridikkat alistirmalarisarki turkuderken aksami ettikYemekten sonra bir senedir tezgahin altindaunutulmusannemler memlekete geri tasindiginda kendi evimegetirdigim ama hic kullanmadigim bol kimyasallitemzileyicilerle tezgahi ve yerleri parlattim. Ne zamandirkimyasal urun kullanmiyordumbu virus bize neye patlayacakdiye dusundum ama dogrusu nedir karar veremedimAksamyavruyu yatirip gunduz yapamadgim islerin bir kismini yaptimSonra da niye bilmiyorum oturup bunlari yazdim.

4 yorum:

  1. İyi ki yazdın. Sık sık yaz lütfen...
    Şahanesin, ben de yapayım o yüz maskesi sürdürme işini, bi sürü maske var evde ne zamandır elimin değmediği! Herkes tuvalet kağıdı stoklar ben yüz maskesi stoklamışım adeta :D
    Biz artık tamamen ev hapsindeyiz ve üstelik hastayız da (eşim ben ve oğlan, yarın da büyük ihtimal kız). Müziği açtım, ev okul ödevlerini önüne yaydım, online alışverişle doğum gününde bile görmediği kadar yeni oyuncak da istifledim (tek tek vericem 3-4 günde bir). 5 hafta evdeyiz, tüm dükkan ve restaurantlar kapalı, tüm sosyal mekanlar kapalı, doğaya çıkabiliyoruz ama parklara gidemiyoruz (çünkü metal zeminde virüs 9 saat kalıyor) yasak yani bizim paranoyaklığımızdan değil. Sadece hastane eczane ve birkaç gıda marketi açık.
    Bu arada eşimin işi ciddi tehlikede çünkü "tasarım" sanırım yeni dünya düzeninin pek aranan bir mesleği olmayacak :D Elinden de bir çivi çakmak bile gelmez adamın. İş bana düştü sanırım (online terapide patlama var malum) Biz de böyle işte.. Yuvarlanıp gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi durduramıyorum zaten, zamanım olsa günde 2 yazı yazacağım sanki... İyi geliyor iyi, böyle birisi de yaz deyince değme keyfime :)
      Münih'e taşınmıştı bir yakın arkadaşım, sana yazmıştım hani, onunla sık sık yazışıyoruz, herkes benzer şeylerle günü doldurmaya ve ayakta kalmaya çalışıyor.
      Hepimize tek tek kolay gelsin, sizlere kocaman geçmiş olsun !

      Sil
  2. Türkiye'de karantina olur mu bilinmez ama olursa bayağı sıkıntılı olur gibi. Allah hayırlısını versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında olacak gibi görünüyor... İstatistik duymak istemesen de kaçmak mümkün değil, sayılar tırmanıyor. Allah yardımcımız olsun...

      Sil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...