6 Mart 2020 Cuma

34 olurken

Yazacak güzel bir şey beklersem gelmeyecek, en iyisi oturayım bilgisayar başına dedim. Hoş, "güzel" ayarımız da bozuldu zaten, tanımlayamıyorum bile...
İki uca savruluyoruz gibi sanki hep birlikte; 
-her şey o kadar kötü ki minicik bir düzelme bizi mutluluktan uçuruyor, buna da şükür diyoruz
-her şey o kadar kötü ki bir şeyler güzel gidiyor demek için düzelmesi gereken tonla şey var, sevinemiyoruz.

Seç ,beğen, al.
Benim hangi uca daha meyilli olduğum ortada...
Yine de ara ara sakin kalmayı başarıyorum, o zaman içimde biraz umut yeşeriyor. Bunu yapmak için insanın kendi küçücük, minicik evrenine bakması gerekiyor.

Saat akşam dokuza geliyor, daha 4 yaşında bile olmayan oğlumun televizyonda Survivor izlemesine izin veriyorum, mavi takımı tutuyor ve kim kazanırsa kazansın mavilerin aldığından emin bir şekilde seviniyor. Çocuğa bu vakitte şunu mu izletiyorum diye bir vicdan yoklayacak oluyor, kendi kendime "hay vicdanına da sana da" diye söylenip totomu dönerek çekirdek çitlemeye devam ediyorum. Onun o her şeye sevinen neşesine sığınıp, içimden şükürler ediyorum. Ne zamandır yazamadığım bloga iki satır yazayım diye zaten bu sayede hevesleniyorum.

Günlük hayatım şu aralar iş yüzünden çok stresli, kış hastalıklarının biri bitip biri başlıyor, ülke gündemimiz karanlık bile değil; kapkara...Sosyal medya hesaplarımı kapatarak, haber okumayarak, sabah akşam kendimi oyalayacak şeyler arayarak şu dönemi atlatmaya çalışıyorum, tek yapabildiğim bu.

3 gün sonra 34'e giriyorum. Niyeyse 34 yaşa karşı mesafeliyim, çünkü kendimi ilk kez gerçekten yaşlanmaya yakın hissediyorum. Alnımda belirginleşmeye başlayan iki çizgi keşfettim, oldukça şaşkınım; hiç kırışmam mı sanıyordum nedir... 

Ne olursa olsun, kendime, aileme, hepimize, herkese mutluluk diliyorum.

8 yorum:

  1. <3 Özlemiştim seni, gülümsetti aslında bu yazın (oğlanın survivor'da sevinmesi en çok)
    Kayınvalideyle aynı gün doğmuşsun sanki :P O biraz ürpertti... Kendisi bizim burun çekmelerimize aldırmamayı başarırsa bizi huzuruna kabul eder belki! 75 yaşına giriyor hiç de yaşlı maşlı değil, kendine gel diye yazıyorum :D Vichy kullanıyor, sırrı bu ve aşırı vitamin tüketmek.. Ha bir de hiç bir şeyi güzel sarı kafasına dert etmemek takmamak.. Şimdiden mutlu yıllar (sık yaz nolur)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy ve vitamine sarılasım geldi :)
      Bi çocuk doğurdum çöküverdim ya. Yakında 3 olacak ve bana sihirli değnek değecek, söyleyenlerin yalancısıyım.
      Az çocuk doğurduğumuz için eldeki çocukları çok kafaya takıyor olabilir miyiz?
      Mızmız 34 de yaşlanmaya yakın olmuyorsun, inan bana, kesin bilgi :))
      Ben 44 üm kendimi yaşında hissetmek için zorluyorum, şşş kendine gel, kocca kadınsın yakında elli olcan diyorum. Yani 44 de de yaşlı olmuyorsun.
      Annem 64 yaşında. Bence yaşlı maşlı değil. Hasta olunca daha kaç yaşındasın ki kendini koyveriyorsun diye kızıyorum.
      Kayınvalidem 74 e yaklaştı. Ay valla o da yaşlı durmuyor :))
      Nice yaşlara.

      Sil
    2. Canım Ceren❤️ Nasıl iyi geldi, bak unuttum yaşlanma falan :)
      Yahu, kafasına bir şey takmayan insan yüzüne kömür sürse iyi gelir, yaşlanır mı senin elf kaynana... fakat nasıl oldu da bir balık burcu bu kadar kendine düşkün oldu bunu incelemek gerek, varsa bir hızlı yöntemi, hemen öğrenmeliyim...
      Ben de yorumuna çok güldüm, huzuruna kabul etmeyebilir de demek? Gerçekten hayranlık uyandırıcı 😂
      Daha çok yazmaya çalışacağım ❤️

      Sil
    3. Az çocuk çok takma olayına kesinlikle katılıyorum! Hele serde genel bir pimpirik ve melankoli eğilimi varsa, eyvah eyvah!
      Aslında yaş anlamında değil takıntım, ufak tefek olmamdan dolayı o kadar alışmışım ki neredeyse çocuk muamelesi görmeye, almımda çizgiyi görünce çöktüm! Bunu yapacağımı da düşünmezdim, kendimle barışığım sanıyordum, kendimle barışık değil iltifata alışıkmışım hahahhahahah😂
      Ayrıca 44 yaşı ben de gayet genç buluyorum, 50 60 70 diye gidiyhor hatta, ben en iyisi çizgilerimi kabullenip yoluma bakayım😊
      Çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  2. Yasli masli degilsiniz.Gelecek yil daha genc olmayacaksiniz ama bu yil daha genc oldugunuzu hatirlayip kendinizi bosuna uzdugunuz icin kizacaksiniz.Hep gelecek seneden daha gencsiniz unutmayin.Saglikla yasayin tadini cikarin lutfen.Elimizdeki guzel seylerin basta saglik,sevdiklerimiz,ailemiz vatanimiz milletimiz devletimiz her seyin degerini bilelim sukredelim daha iyi olmasi icin el birligi edelim.Kara gun kararip kalmaz,umutsuzluk olmaz... Su siralar Kaybolan Baglar diye bir kitap okuyorum depresyon uzerine.Herkese tavsiye ederim.Hele o miniklerin yaninda hic umutsuz olmaya hakkimiz yok.Onlara bunu yasatmamaliyiz.Kizilacak sey cok ama bungunluk da kotu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, aslında umutsuzluğa kapılmak nereden baksak isyankarlık demek elimizdeki nimetlere rağmen...
      Hele ki minikler bizim yüklerimizle yüklenmemeli.
      İnşallah ülkece ferah günler yakındır...

      Sil
  3. Ay nasıl balık burcu kendine düşkün olmuyor, ben kendimden başka çok az şeyle ilgilenebiliyorum ahhahhha :D Ceren'in kayınvalidesi tam olarak "olmuş" bir balık burcuymuş, keşke Ceren daha çok bahsetse de ben de ilham alsam :D

    Geçen arkadaşımla çalışacaktık, laptopunu açınca youtube'da yarım kalmış çizgi film belirdi ekranda. "Ya bazen seyrediyoruz çizgi film, aklıma başka bir şey gelmiyor bazen" dedi, oğlu 3 yaşında. Ay nesi var yahu çizgi filmin, açıklama yapmak zorunda hissetmesine o kadar üzüldüm ki. 9 ay karnınızda büyütüp doğurmuşsunuz, size kimin bir şey demeye hakkı var? Çizgi film ne güzel şey, mavi takım sevinci ne güzel sevinç ♥

    Doğum günün kutlu olsun, sana 34'ü sevdirecek güzel bir sene olmasını diliyorum. O iki küçük çizgili alnından öpüyorum, buraya kadar ne güzel gelmişsin, iyisiyle kötüsüyle tamamen sana ait bir macera ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 senedir kimse de çıkıp böyle demedi! Kendi doğurduğunu biz senden çok düşünecek değiliz, bildiğin gibi yap demedi! Ayol, sen bilirsin bile demedi kimse! Herkesler her şeyleri anneden iyi biliyor sanki, böyle bir baskı var... ben zaten güneş açsa bulut geçse kendini suçlamaya bayılan bi insanım, düşün durmadan yaşadığım vicdan muhakemesini...nasıl mutlu oldum yazdığına anlatamam. O zaman oğluş gibi bağırıyoruz “vaaavii, vaaaviiiii, oleeeyyy vaviiii takım kazandıııı!”
      Hem o nasıl güzel dilek Mina yaa, nasıl güzel cümle❤️ Çizgilerimi seveceğim neredeyse😊 teşekkürler...

      Sil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...