4 Eylül 2018 Salı

Eylül durmuyordu...

Sağdan soldan geliyorsun eylül ama hadi hayırlısı...

Bugün tatile doğru yola çıktık erkenden. Kervanla yola çıkıyor gibi hazırladığımız eşyaları taşırken koca belini fena incitti... Yolu yarıladık yavru yine oto koltuğunda kendini parçalıyor. Tam yana çekeceğiz kaldırdım aldım ki üstüme resmen kova dolusu kustu. Korkmasın diye hiç kıpırdamadan bekledim, donuma kadar battım hiç mesele değil de, boğazım acıyor beni kucağına al diye ağlayan yavruya inanmadım diye vicdanım kavruldu. Meğer asit boğazını yaktıkça öyle diyormuş anladım...

Neyse ki sağ salim vardık, şimdi ikisi de cok daha iyi şükürler olsun.

Önceden bu durumlarda, "neye çok heveslensem böyle oluyor!" diye deli olurdum. Son zamanlarda başka düşünmeye gayret ediyorum, her şeyin sebebi var, çok daha eminim. Belki bir gün tüm hayal kırıklıklarından arınmak da nasip olur...

Velhasıl, sağdan, soldan, ortadan... Nereden gelirse gelsin, her şeyin geldigi yeri hatırlamak önemli. Başarabilirim inşallah...

2 yorum:

  1. yavrum ya. araba mı tutmuş. donuna kadar batmak offf.. çok fenaymış mızmız be. bence o an biraz göt olmak kadar normali yok ehehehe. sonradan şakası yapılacak konular gerçi ama olsun, insanın üzerine kaç kez kova dolusu kusulur ki..

    hadi güzel geçsin çok tatiliniz. fırsat bulursan çaldır. göreyim sizi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba araba tuttu dediğin gibi, devamı gelmedi çünkü... Simdi de annem hasta! Butun sene cocuga baktilar gelsinler inlar da dinlensinler bi jest olsun adamlara dedik,kadincagiz kalkamiyor yerinden.
      Yavru da az önce ilk kez sekerli kurabiye yedi ve tabagin dibini gördü. Anneannem mi yapti mmhhhh diye diye yedi galiba midesi iyilesmis😂
      Hep aklimdasin canimcim, ekip iyice totoyu dagitmaz da gezmeye cikabilirsek ilk is arayacagim <3

      Sil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...