11 Ocak 2022 Salı

Terapide-1

Bu aralar hayatı sevmek üzerine düşünüyorum. Neredeyse iki yıldır benim yaptığım gibi saatleri günleri ve haftaları birbirine ekleyip bitmek tükenmek bilmeyen işlerin ortasında kendine 5 dakika zaman ayırmaya çalışmak, ama tabii önce bunu hak etmeye uğraşmak, sanıyorum ki hayatı sevmek değil. En iyi ihtimalle ben buna zaman öldürmek derdim (şayet üstü kapalı bir şekilde ruhunu öldürmek değilse).

Evet aylar sonra gelmiş bunları yazıyorum çünkü gerçekten de yaşadığım günlerin bahsetmeye değer bir tarafı yokmuş gibi hissediyorum. Her gün birbirinin aynısı bir iç sıkıntısıyla akşamı zor ettim, en kısa özeti bu.

Çocuk sahibi olmanın benim için kendimle yüzleşmekle ilgili olarak en zor şey olduğunu düşünüyordum. Hoş hala öyle. Fakat anlıyorum ki insanı kendi defoları ile yüzleştirecek başka şeyler de varmış.

Koca bir nesil birbirimize bu konuda çok benzesek de ,sanıyorum ki herkes aynı derecede yaralanmış değil. Kendi değerini, sevilebilirliğini ya da işte her ne derseniz onu, takdir edilmek, onaylanmak ve/veya başarılı olmakla eş görenler burada mı? Titiz bir çalışma etiği ya da mükemmeliyetçilik sandığınız şeyin aslında sadece gün sonunda takdir edilmek için bir çırpınış olduğunu anladığınızda nasıl hissettiniz? Ben bir şey hissetmedim çünkü hala bir şeyleri muntazam hale getirmeye çabalamakla meşguldüm. Sorun şu ki ben uğraştıkça ve hatta daha kusursuz yapmaya çalıştıkça daha fazla sorunla karşılaştım. Bu beni durdurdu mu? Hayır, daha ateşli bir şekilde uğraşmaya,bazen de iyice içime çekilip kendime eziyet etmeye mecbur bıraktı. Ama daha da önemlisi, farkında olmadığım asıl konu, kimsenin yaptığım şeyi takdir edecek kapasitede olmamasıydı. Düşünüyorum da kapasiteleri olsa bile belki umurlarında olmayacaktı. Peki o zaman kimse görmeyecekse kimse anlamayacaksa, herkes görsün herkes anlasın ve herkes onaylasın diye o çılgın çabam ne anlama geliyordu? Ben bunu nasıl görememiştim? Kendi kuyruğunu kovalarken kendi gölgemden kaçarken kendi boğazımı sıkarken her şeyi unutmuştum.

Şimdi çok mu farklıyım? Çok değil. Fakat en azından farkındayım.

Hayatı sevmek üzerine düşünüyorum oradan kendini sevmeye varacağıma eminim.

Kendi terapi koltuğumda, tüm etik prosedürleri aşarak, kendimi kucaklıyorum.



5 yorum:

  1. Ben de hayatla oyalanmak diyorum..
    Başarı odaklı bir nesiliz, başarı ve sevgi el ele yürüdü çocukluğumuzda, gençliğimizde. Başardığımız ölçüde sevdik kendimizi. Bu yaranın iyileşmesi zor. Belki çocuk büyütürken aynı yanlışı yapmazsak bir yerleri onarabiliriz..
    Diğer bloğa da yazdım demin ama, zamanın olursa The Lost Daughter'ı izlersen bu konudaki düşüncelerini merak ettiğim bir kadınsın... Ben baya baya dağıldım bu filmi izledikten sonra, toparlayamıyorum. Biriyle bu filmi konuşmaya ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kısma çok katılıyorum, belki biz çocuk büyütürken yapmazsak iyileşir…
      Filmi mutlaka izleyeceğim, hatta yarınki seyahat öncesi işlerimi bitirirsem bu akşam... üzerinde konuşmayı çok isterim

      Sil
  2. Farkında olmakla başlıyor herşey aslında. Fark edersek değiştirmek için çabalayabiliyoruz. Fark etmezsek ne büyük kayıp oysa, o darboğazda sıkışmaya devam ediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, öyle… bir de şöyle bir şey oldu, fark ettiğim hatta düoedüz gördüğüm ama sanırım yine kendimle yüzleşemediğim için kaçtığım bir dönem oldu…
      Sanırım artık ortaya dökmenşn vakti geldi.

      Sil
  3. Merhaba benim adım Nira. Anderson'la yıllardır ilişkim vardı ama o benden ayrıldı. Onu geri almak için elimden geleni yaptım ama hepsi boşunaydı. Ona olan sevgimden dolayı onu gerçekten geri istiyordum. Ona her şey için yalvardım, sözler verdim ama o reddetti. Sorunumu arkadaşıma anlattım ve o da onu geri getirecek bir büyü yapmama yardım edebilecek bir büyü uygulayıcısıyla iletişime geçmemi önerdi. Büyülere hiçbir zaman inanmamış olsam da denemekten başka seçeneğim yoktu. Bu yüzden büyüyü yapan kişiye e-posta gönderdim ve o da bana üç gün içinde her şeyin düzeleceğine ve eski sevgilimin bana geri döneceğine dair güvence verdi. Şaşırtıcı bir şekilde, bu olay ikinci gün saat 16.00 civarında gerçekleşti. Eski sevgilim beni aradı, her şey için özür diledi ve beni çok sevdiği için geri istediğini söyledi. Çok sevindim ve ona döndüm. Yeniden mutlu bir şekilde birlikte yaşamaya başladık. İlişki sorunu olan tanıdığım herkese, sorunumu çözmemde bana yardım eden gerçek ve güçlü büyü uygulayıcısına yönlendireceğime söz verdim. Yardımına ihtiyacınız olursa, ona babawalewiseman01@gmail.com adresinden e-posta gönderebilirsiniz. Aşk büyüleri, kayıp aşk büyüleri, boşanma büyüleri, evlilik büyüleri, bağlama büyüleri, büyü bozma büyüleri, sevilen birini geçmişten uzaklaştırma büyüleri dahil olmak üzere çeşitli büyü türleri sunar. , terfi büyüleri, tatmin büyüleri ve muzdarip olduğunuz hastalıklara şifa. Yaşadığınız her türlü soruna kalıcı çözüm için kendisiyle iletişime geçin.
    babawalewiseman01@gmail.com aracılığıyla WhatsApp +2348136951551

    YanıtlaSil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...