7 Ekim 2021 Perşembe

acil şifalar

herşeyin çok mu önemli hiç mi önemsiz olduğuna karar veremediğim bir noktadayım, ve sanki o noktada donup kalmışım. tıpkı toplantının en can alıcı yerinde donan zoom ekranını görünce olduğu gibi, içimde inanılmaz bir huzursuzluk var.bok vardı sanki diye düşünüyorum , bok vardı sanki bu işi yapmaya talip oldun! bıle bıle kendini şu zorluğa soktun, değer mi bunca strese... fakat ertesi gün ya da ertesi an şöyle düşünüyorum; yerimde saysam delirirdim, hepsi düzelecek, çok iyi gidiyorum, hepsini halledeceğim.

gerçekten iyi mi gidiyorum, tepetaklak yokuş aşağı mı düşüyorum bilinmez, ama anne ve eş olarak performansıma geçer not veremiyorum. temel ihtiyaçların karşılanması, bir nevi mekanik işlevler için sorun yok; evle ilgili şeyler takip ediliyor, ev hep toplu temiz düzenli, ne bileyim herkesin her zaman üstü başı temiz ütülü, çiçekler ölmüyor... fakat gerçek şu ki benim de yüzüm gülmüyor. bir şeye kendimi vermek için, aslında "orada olmak" için aşırı bir çaba göstermem gerekiyor. yapamıyorum. sabrım sıfır. basit mızmızlanmalarla ya da günlük arızalarla sınandığım an gerçek bir zorbaya dönüşüyorum. asla kötü davranmadığım çocuğuma ağzımdan çıkan sözleri kulaklarım duyduğunda kendime bir tane çarpasım geliyor. bilmem, belki başkası o kadar uç bulmuyordur ama benim için kırmızı çizgi olan şeylerin üstünde gezinirken kendimi bulduğumda ölesiye mutsuz ve kendime öfkeli oluyorum.

bugün de çok bunaldığım sıradan bir gün. aylar sonra niye yazıyorum bilmiyorum. 

belki de kendime şifa diliyorum.


3 yorum:

  1. Aynen... aynen :( hatta bu sabah duşta ağlaya ağlaya dua ettim lütfen beni kendime getir diye, "kendim" ne demekse onu da bilmiyorum....

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynen diye cevaplayayım…

    Gerçekten normali nasıldı, kendim olan ben olayları nasıl algılıyordu unuttum artık

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim adım Nira. Anderson'la yıllardır ilişkim vardı ama o benden ayrıldı. Onu geri almak için elimden geleni yaptım ama hepsi boşunaydı. Ona olan sevgimden dolayı onu gerçekten geri istiyordum. Ona her şey için yalvardım, sözler verdim ama o reddetti. Sorunumu arkadaşıma anlattım ve o da onu geri getirecek bir büyü yapmama yardım edebilecek bir büyü uygulayıcısıyla iletişime geçmemi önerdi. Büyülere hiçbir zaman inanmamış olsam da denemekten başka seçeneğim yoktu. Bu yüzden büyüyü yapan kişiye e-posta gönderdim ve o da bana üç gün içinde her şeyin düzeleceğine ve eski sevgilimin bana geri döneceğine dair güvence verdi. Şaşırtıcı bir şekilde, bu olay ikinci gün saat 16.00 civarında gerçekleşti. Eski sevgilim beni aradı, her şey için özür diledi ve beni çok sevdiği için geri istediğini söyledi. Çok sevindim ve ona döndüm. Yeniden mutlu bir şekilde birlikte yaşamaya başladık. İlişki sorunu olan tanıdığım herkese, sorunumu çözmemde bana yardım eden gerçek ve güçlü büyü uygulayıcısına yönlendireceğime söz verdim. Yardımına ihtiyacınız olursa, ona babawalewiseman01@gmail.com adresinden e-posta gönderebilirsiniz. Aşk büyüleri, kayıp aşk büyüleri, boşanma büyüleri, evlilik büyüleri, bağlama büyüleri, büyü bozma büyüleri, sevilen birini geçmişten uzaklaştırma büyüleri dahil olmak üzere çeşitli büyü türleri sunar. , terfi büyüleri, tatmin büyüleri ve muzdarip olduğunuz hastalıklara şifa. Yaşadığınız her türlü soruna kalıcı çözüm için kendisiyle iletişime geçin.
    babawalewiseman01@gmail.com aracılığıyla WhatsApp +2348136951551

    YanıtlaSil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...