28 Aralık 2020 Pazartesi

Bugun de delirdik sukur...

 

Saat 15.00.

Oglum 2 saattir tv izliyor. Yemegini de tv karsisinda yedi. Ben de basbas bagiran cizgi film karakterlerine inat bilgisayarimi alip geldim, odaklanip calismayi UMUYORUM, ama sanki olmayacak duaya amin demek gibi…

Saat 13.00`e kadar ne yaptik? Once kahvalti, birlikte mutfak toplama, bir tur kosturmaca, sonra yazma cizme etkinligi ( o sirada bir kac e-posta cevaplayim dedim tabii mumkun olmadi, biraktim), arkasindan resim ve boyama, sonra korsancilik ve son olarak da bildigim tum Marvel kahramanlarina tas cikaran yeteneklerimizi sergiledigimiz bir ``super kahramancilik`` oyunu. Daha bir kelime is yapmamisim, olsun  iyi guzel, ama oyundan sikilmaya basladigi an cizgi film acalim diye israr etmeye basladi, iste burasi can sikici. ``Oglum isim cok deyince oyun diye tutturuyorsun, hadi oynayalim deyince de cizgi film istiyorsun, bu ne yaa?!`` diye cocuga yukseliyorum. ``O ayili cizgi film varya onun saati gelmis olabilir`` diye cevapliyor, hadi gel biraz da buradan delir.

Bugun kocam ise gitti, ama o evdeyken de vaziyet hemen hemen boyle. Cunku o da evden calisiyor, o gun yogun calismiyorsa bile artik oyun oynamaktan gina geldigi ve ``lutfen tv ac baba, seni rahatsiz etmem`` seklindeki telkinlere acik oldugu icin hoop sihirli dugmeye basiveriyor.

Bu cocuk 1 ay oncesine kadar okuluna severek gidiyordu, artik aglamiyor huysuzluk etmiyor, mutlu mutlu yasiyordu(k). Once (gercek) sayilari acikladilar, sonra okullari kapattilar, actilar, kapattilar ve sonunda yeniden actilar. Bu kez de ben inanilmaz bir korkuya kapildim ve cocugu gonderemez oldum.

Cunku kimse bi bok bilmiyor gibi hissediyorum! Okullari niye kapatiyorsunuz (tum siniflar icin soyluyorlar) cocuklarin bilissel sosyal ve akademik gelisiminin icine tukurdunuz, risk cok az diyen bir kesim var.

Bir de cocuklar hastaliktan cok etkilenmiyor fakat aileye tasidiklarinda aileler cok agir gecirebiliyor diyen bir kesim var .Beni korkutan en cok bu oldu, esim ve ben ayni anda hasta olursak ne yapariz diye dusunup delirdim. Bir de, ikimiz de evdeyken cocugu da kendimizi de riske atmis olmaz miyiz diye dusunup vicdan yaptim.

Peki elime ne gecti? Stres ve daha cok stres disinda? Bi de ``kesicem simdi kendimi aaaayyyy her seyi picaklarimmm`` ruh hali var, etti 3.

Motivasyon da kalmadi, odaklanma da… ``Bikhtihhh yaaa`` demek istiyorum durmadan. Islerimi kafamda siralayamiyor, siralasam erteliyor ve yapmak istemiyorum.

Neye karar versem yanlis gibi geliyor. Cocuk televizyona mahkum kaldi, iyice uyustu uzaklasti,zaten kimseyle gorusmuyoruz sosyal olarak cok etkilendi diyorum uzuluyorum; boyle gunler sanki herkes  cocugunu okula gonderiyormus gibi geliyor. Kocam yilbasindan sonra baslasin o zaman okula deyince de, iki kisi bir cocugu idare edemedik, hic biri sagliktan kiymetli mi, herkesin cocugu evde diye dusunuyorum.

Galiba deliriyorum.

6 yorum:

  1. Vallahi okurken ben bile yoruldum Çocuklar artık ne yapacağını şaşırdı gerçekten Rabbim sizlere de kolaylıklar versin inşallah canım benim çocuklar olunca gerçekten işler bu kötü günler de zor oluyor çok aileye..Rabbim tez vakitte kurtarsın inşallah..🙏 rabbim içine ferahlık versin inşallah sevgiler..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin! Ne güzel dilekler öyle. Bu durumdaki herkes için bir kez daha amin! Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Halayınıza beni de ekleyin lütfen, hunileri alıp geliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyruuuuunnnn! :D
      Gülmek ve ağlamak arasında yüksek bir ses tonuyla okuyun 😁

      Sil
  3. Canım mizmizim, 2021'de seninle karşılıklı şarap (ya da su bile olur ya) içip bu konuları ince ince irdeleme şansına vakıf olmayı diledim. Vallahi..
    O çok korktuğun şey yani eşinle aynı anda corona olup perişan olma haliniz, malum bizim başımıza geldi evde süt yoktu vs çok korkunçtu ama bak ne oldu, o bile geçti şükür. Endişelenme, Allah korusun, az kaldı, geçecek....
    İki yavruyla dellenengiller grubuna ben de dahilim ve bu dönemde "süper anne" olmaya ne gerek var ya, çocuk bilmiyor mu bu özel bir dönem, hiçbirimizin normali kalmadı. Tv, aburcubur, endişe krizleri geçirmek falan serbest ya bu dönemde. Sal vallahi hepimiz aynı durumdayızz, günü kurtardın mı, çocuk hayatta mı, karnı tok, eli ayağı üşümemiş, arada kucaklanmış öpülmüş mü, tamam işte yaaaa süper annesin, geç.... :)))
    Yemin ederim gecenin bir yarısı kalp çarpıntısıyla uyandığım ve neye endişelendiğimi çözemediğim zamanlar oluyor..... Geçecek.
    Öpüyorum çok, ilk fırsatta o şarap (ya da su) içilsin artık ya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy, kalbimi ısıttı o dilek! 😍 İnan iple çekiyorum!

      Bazen ben de kendimi avutuyorum, o da biliyor ki abuk sabuk bir dönemden geçiyoruz, ne yapayım yani cidden NE YAPAYIM?! Diyor ve rahatlıyorum, ama kısa sürüyor ahahahhaha :)
      Hepimiz biraz delirdik belki kabul edince daha iyi hissederim diyorum, du bakayım...
      Daha neler var anlatacağım, bi buluşalım ❤️

      Sil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...