16 Ekim 2018 Salı

Marketten aldığın kağıdı fiş diyerek geçme tanı!

Aşırı sinirliyim dünden beri. Biri bana, bebek bezi, su, ıslak mendil, deterjan ve peçeteden oluşan bir alışverişin nasıl 154 lira tuttuğunu açıklayabilir mi?




Daha anlaşılır olsun diye detayıyla yazıyorum; küçük pakette 2 adet bebek bezi (hani dev kutulardan falan sanılmasın), 3 tane (kutu değil, adet) ıslak mendil, 1 tane en ucuzundan toz deterjan ve 1 tane peçete. Gerisi de su, bildiğin su. Ankara denen yerde çay ve çorba için bile hazır su kullanmak zorundasın çünkü. Şebekesine ne karıştığı belli olmayan su yüzünden dönem dönem aciller dolup taşıyor, kimse bunu konuşmuyor tabii… Neyse sonuç olarak; hiçbir şey yemesek içmesek sadece haftalık şu alışverişi yapsak 600 liradan fazla tutuyor. 
Başka da bir şey demiyorum.


12 yorum:

  1. :((( Ağlamak istiyorum.. Allah kolaylık versin ya, bir de bunun asgari maaşla geçineni, işsizi, engellisi hastası var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hep bunu düşünüp deliriyorum Ceren, biz iki memur insan 3aydir ev kredisi odemeye başladık diye bwlimiz bukuldu, sadece 1 asgari ucret alan çocuklu bir aile ne yapıyor...
      Gercekten Allah yardimcimiz olsun...

      Sil
  2. Allah hepimize kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  3. Bugünlerde markete girdikçe öyle sinirim bozuluyor ki anlatamam, evdeki stoklardan takılmaya başladım. Onlar bitince acı gerçekle yüzleşeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! O aci gercekten kacmak imkansiz. Stoklayamadigim bu kalemler icin her hafta hadi en fazla 10 gunde bir sinir krizi geciriyorum...

      Sil
  4. kriz mriz yok yooook ! huni var ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet yoktu di mi... Dayanisma falan var biseyler var oyle diyorlar... Zaten huni bedava krizin yanında promosyon hahahah :)

      Sil
  5. Yollarımız var ama. Bir de avmlerimiz, çok zenginiz biz. Siz yoksa hayat pahalı, enflasyon var mı diyorsunuz. Bir tv kanalı önereyim, hatta durun hepsini, biz yaşam standartları yüksek bir ülkeyiz, batı oyunu bu. :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bence de oyun... Bu oyunda bize bam güm dalıyor, anamizdan emdigimizi de burnumuzdan getiriyorlar ama caktirmayin. Ayrica yol var, araba vaar, benzin alacak para da yok ama olsun o da cok şey diil...

      Sil

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...