24 Nisan 2018 Salı

Challenge geldiiiii haaaanııımmmm! 14-15-16 !

Yine bir derleme-toplama, yine bir sorumluluk duygusundan geberiyorum şu sorulara cevap vereyim de içim soğusun yazısı… Ama mazeretim var; doktora tez gerekçemi yeniden (yeniden ve yeniden) yazıyorum! Yazıp yazıp yolluyorum, hocam okumuyor, en sonunda bakıp komisyon üyelerine yolluyor ve “en baba” hocadan sert bir zılgıt yiyoruz. Bu durum hem yaz(a)mama gerekçem oluyor hem de “gördüğünüz canlı bir rüyayı (benimki kabus sanki :/) anlatınız” sorusunun cevabı… Gecem gündüzüm bu arkadaşlar, rüya olarak bunu görüyor gündüz de bununla yaşıyorum.

15. soru ise şu an üstünde ne var diye soruyor, vuuuhuuuuuuuu! İş yerinde yazıyorum yine, soluk pembe hâkim yaka bir gömlek, dar paça bordo bir kumaş pantolon, lacivert bir ceket ve tıpkı şuna benzer lacivert bir ayakkabı;


Ne kadar da memur bir Ankara’lı ne kadar da uyumlu renk olsun delisi…

Bir de bu soruyu evde cevaplasam üstümde ne olurdu diye düşündüm bir an, sonra bir gülme geldi. Sadeleşelim, eşyanın kölesi olmayalım sloganlarıyla yola çıktığım ve aslında alt metinde “yemin ederim çamaşır yıka-as-topla-kaldır derken kafayı yicem, yakıcammm ulan bu eviii” dediğim o dönemde atılmaktan kurtulmuş iki tayttan birini ve uzunca bir tişörtü giyiyor olacaktım kesin. Ücretsiz izinde çocuk bakarken iyice salmayım, dizi çıkmış pijamayla akşamı etmeyim diye tayt giymeye başlamıştım, dışarıda hiç giymişliğim yok… Sonradan anladım ki tayt öyle havalı bi kıyafet falan değilmiş, bir de asıl ruhun salaş olmayacakmış! Neyse, bir de derseniz her şeyi atmışsın sadeleştin mi bari?, Cevap şu; yazlık-kışlık değiştirme faslında yine bir büyük çöp torbası eşya çıktı verilecek, Allah sonumu hayreylesin…

16. soru daha az yapsam dediğim şeyleri soruyor. Bu konuda yazacak çoook şeyim var, çünkü sık sık kendime fırça çekerken yakalıyorum kendimi; “Kızım manyak mısın yaa, niye böyle yapıyosun!”... Şu aralar hedefim ise; ev almak, okul seçmek ve memleketin b.ka battığı gerçeği ile ilgili daha az düşünmek, konuşmak ve endişelenmek. Şu üçünü yapsam bile nefeslerim rahatlayacak, modum düzelecek.

17. soru kendinde sevdiğin şeyleri yaz diyor. Şu an kendime büyük bir sempati beslediğim anlardan biri değil… Bunu sonraya bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öcü!

İnsanların neden birbirine “öcü” gibi baktığını anlamakta zorlanıyorum. Ben de sıradan bir insan olarak bazı şeylere şaşırmaya, tanıma...